سوابق و ارتباطات مشتریان
  •  ثبت ارتباطات با مشتریان در مراحل مختلف بازاریابی، فروش و خدمات پس ار فروش
  •  ثبت ارتباطات سیستمی به صورت اتوماتیک مانند پیامک ، ارتباطات کالرآیدی و VOIP
  •  کنترل و نظارت بر عملکرد پرسنل بر اساس تعداد ارتباطات و نوع ارتباطات و نتیجه ارتباطات
  •  پیوست نمودن مستندات در پرونده هر ارتباط به صورت جداگانه در نرم افزار CRM
  •  نمایش پیگیریهای امروز، پیگیریهای آتی و پیگیریهای باز crm

شاخص های (ویژگی) بهترین نرم افزار crm چیست؟

ادغام نرم افزار CRM و نرم افزارهای مالی چه فوایدی دارد؟

ربات تلگرام پشتیبانی

ارتباطات ,پیگیریهای ,مشتریان ,crm ,سوابق ,صورت , ثبت ارتباطات ,ارتباطات و ,به صورت ,ارتباطات مشتریان ,و ارتباطات

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

شلم شوربا مرکز خدمات ترجمه توانا ره گستر مدافعان حرم بی بی زینب کبری(س) بهرام پیشگیر melina Whatever it takes. Uplibra گاوگیجه ی درونی صفحه رسمی جنبش کارآفرینی(کاراترین)