سوابق و ارتباطات مشتریان
  •  ثبت ارتباطات با مشتریان در مراحل مختلف بازاریابی، فروش و خدمات پس ار فروش
  •  ثبت ارتباطات سیستمی به صورت اتوماتیک مانند پیامک ، ارتباطات کالرآیدی و VOIP
  •  کنترل و نظارت بر عملکرد پرسنل بر اساس تعداد ارتباطات و نوع ارتباطات و نتیجه ارتباطات
  •  پیوست نمودن مستندات در پرونده هر ارتباط به صورت جداگانه در نرم افزار CRM
  •  نمایش پیگیریهای امروز، پیگیریهای آتی و پیگیریهای باز crm

شاخص های (ویژگی) بهترین نرم افزار crm چیست؟

ادغام نرم افزار CRM و نرم افزارهای مالی چه فوایدی دارد؟

ربات تلگرام پشتیبانی

ارتباطات ,پیگیریهای ,مشتریان ,crm ,سوابق ,صورت , ثبت ارتباطات ,ارتباطات و ,به صورت ,ارتباطات مشتریان ,و ارتباطات

مشخصات

تبلیغات

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

رویای بیت کوین Bitcoin Dream پرسش و پاسخ وردپرس سایت کیم کالا فروشگاه اینترنتی Lotus Water Psychology سایه وارونه داده پردازی نرم افکار اپیکیشن نت مانی net money مرکز تخصصی گچبری و قالبسازی آذین بیوگرافی ابوالفضل بابادی شوراب گروه هنری اولین اکشن سازان جوان اقیانوس طلایی .:: تنفّس صــــبح ::. شین نویسه خبر شهدای مدافع حرم پایکد نقاشی کشیدن درمان مو کبدچرب Sh.S نمونه سوالات استخدامی بانک تجارت (فروردین 1400) رسانه ارزهای دیجیتال و صرافی Coinex مرکز ماساژ در تهران