سوابق و ارتباطات مشتریان
- ثبت ارتباطات با مشتریان در مراحل مختلف بازاریابی، فروش و خدمات پس ار فروش
- ثبت ارتباطات سیستمی به صورت اتوماتیک مانند پیامک ، ارتباطات کالرآیدی و VOIP
- کنترل و نظارت بر عملکرد پرسنل بر اساس تعداد ارتباطات و نوع ارتباطات و نتیجه ارتباطات
- پیوست نمودن مستندات در پرونده هر ارتباط به صورت جداگانه در نرم افزار CRM
- نمایش پیگیریهای امروز، پیگیریهای آتی و پیگیریهای باز crm
شاخص های (ویژگی) بهترین نرم افزار crm چیست؟
ارتباطات ,پیگیریهای ,مشتریان ,crm ,سوابق ,صورت , ثبت ارتباطات ,ارتباطات و ,به صورت ,ارتباطات مشتریان ,و ارتباطات
درباره این سایت